Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.05.2006 21:31 - Малазанска книга на мъртвите (сказание пето) - най-накрая
Автор: gabythecat Категория: Забавление   
Прочетен: 2751 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 23.09.2006 13:06


Малазанска книга на мъртвите (сказани е пето) - Среднощни приливи,              Стивън Ериксън http://www.bard.bg/forthcoming/?BookID=843
Най-накрая дочакахме издаването и у нас на петата част от поредицата. Великата дата е 22.05.2006 г. - тогава излиза на българския пазар. Издава я Бард - http://www.bard.bg/ На всички почитатели на поредицата честито. : )
  Лично аз подходих към първата книга - "Лунните градини" с малко предубеждение. Честно казано от първите 100-тина страници не рзбрах нищо и малко гледах като крокодил - теменужка, ама после малко по малко почнах да схващам какви са тия лабиринти, драконови колоди и тем подобни страхотии. След това минах през периода, в който бях убедена, че няма да имам нерви да прочета цялата книга. И след това, дойде момента на прозрението, да щях да прочета цялата книга, и да щях да чакам с нетърпение следващите части и неусетно станах страхотен фен на Малазана. Втората книга вече ме очарова тотално, плаках като малко дете, когато умря Колтейн (който я е чел знае каква страхотна трагедия е това), беше около 2 часа през нощта и плаках сигурно до 5 (на другия ден изглеждах все едно, че съм си надувала лицето и особено очите с компресор). Дойде третата книга и я глътнах на един дъх, обаче пак много плач този път заради друга смърт (пак същия вид на другия ден, че и по-лош). Общо взето май ми харесват книги, които ме карата да плача. Сега точно дочитам четвъртата част и много се радвам, че няма да прекъсна, а директно продължавам напред (може и да ми се случи пак да поплача). Сега понеже съм малко заета, се надявам по някакво чудо докато успея да прочета и "Среднощни приливи", добричките хорица от Бард да издадат и шестата част.
  Все пак имам право да съм си нахална, нали живеем в свободна страна, хайде Бард, 
ИСКАМ СИ СЛЕДВАЩАТА ЧАСТ : )




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gabythecat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 47597
Постинги: 21
Коментари: 29
Гласове: 51
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031