Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: ckarlet
Категория: Тя и той
Прочетен: 2281824
Постинги: 228
Коментари: 8200
Гласове: 43058
Постинг
22.03.2021 10:52 - Малката ни топчица...
Автор: ckarlet Категория: Тя и той   
Прочетен: 3072 Коментари: 12 Гласове:
26


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image



Гласувай:
27



1. hloris - Голям красавец! :))
22.03.2021 11:59
Каква порода е мъника!?
Как си мечтая и аз за кученце,но не зная как ще се спогодят с моя Мърчи...котарака ми.
Много послушен изглежда,а дали е така то ти ще ни кажеш....разнася ли пантофите ви из къщата?!
цитирай
2. ckarlet - 1. Hloris - Голям красавец! :))
22.03.2021 13:15
hloris написа:
Каква порода е мъника!?
Как си мечтая и аз за кученце,но не зная как ще се спогодят с моя Мърчи...котарака ми.
Много послушен изглежда,а дали е така то ти ще ни кажеш....разнася ли пантофите ви из къщата?!


Всъщност е красавица и е порода лабратор. Отличават се с добър нрав. Големи любители на плуването във вода. Лесно приспособими. Интелигентни, проницателни и без следа от агресия или прекалена боязливост. Лесно се дресират и приспособяват към всякакъв вид семейства. Има от тях много водачи на хора в неравностойно положение. Стават доста големи...
Не се притеснявай да си вземеш.
Имаме много животинки. Притеснявах се, когато децата взеха и
Голдън ретрийвър. Той стана доста голям, но се приспособи към малките кучета, които са пинчери /мини и по-голям/ и дори стана приятел с котките:)) Къщите ни са пълни с такива красотички. Това е новото попълнение. Още е бебе на 45 дни.
цитирай
3. katan - Сладка, черна топчица!
22.03.2021 14:29
Ще стане красивица!
Напимни ми на лабрадора Черньо на една колежка. Тя ми казваше, че си приличаме с него пи очите:). И Черньо и аз сме имали тъжни очи:).
Не смятам, че моите са тъжни:).
Голяма да порасне и да ви дари с много на брой малки топчици:)!
Поздрави, Скарлет!
цитирай
4. shtaparov - Бай Кучан е симпатяга :)
22.03.2021 14:37
Бай Кучан е симпатяга :)
цитирай
5. ckarlet - 3. Кatan - Сладка, черна топчица!
22.03.2021 15:28
katan написа:
Ще стане красивица!
Напимни ми на лабрадора Черньо на една колежка. Тя ми казваше, че си приличаме с него пи очите:). И Черньо и аз сме имали тъжни очи:).
Не смятам, че моите са тъжни:).
Голяма да порасне и да ви дари с много на брой малки топчици:)!
Поздрави, Скарлет!


Навярно и твоите очи са големи и красиви, но със сигурност не са тъжни. Или още й липсва мама, но почти вече не я търси. Ние й даваме толкова много любов, че вярвам, ще бъде едно от щастливите ни животинки:) Благодаря ти, прекрасна Кати! А ти си прекрасен човек и се надявам да си истински щастлива с любимите си хора!
цитирай
6. ckarlet - 4. Shtaparov - Бай Кучан е симпатяга :)
22.03.2021 15:30
shtaparov написа:
Бай Кучан е симпатяга :)


Малко изглежда грубоватичка, защото ще става доста голяма, ама е кака Кучанка:)))
Накара ме да се усмихна, Shtaparov! Благодаря!
цитирай
7. vesever - Муцунче мило )))
22.03.2021 19:45
Муцунче мило )))
цитирай
8. ckarlet - 7. Vesever - Муцунче мило )))
23.03.2021 09:40
vesever написа:
Муцунче мило )))


Расте като гъбка. Ще я показвам в развитие:) Усмихнат ден, Веси!
цитирай
9. donchevav - Страхотно мъниче! Наистина е много ...
23.03.2021 21:04
Страхотно мъниче! Наистина е много сладка - и малко тъжна, но ще свикне, лабрадорите бързо се привързват.
И ние сме имали различни породи кучета - все едри, все респектиращи - и много добри. Но лабрадор нямахме. До преди година. Една вечер под прозореца ни, гледащ към улицата, открихме един възрастен черен пес, тъжен и прогизнал от есенния дъжд. Нахранихме го и го прибрахме в двора на сухо. Пренощува спокойно, даже се сприятели с черната ни питбулка и това набързо го примири с другите кучета. Но през деня избяга. Вечерта отново застана под прозореца. Оттогава не е мръднал оттам - там го храним, там, под перваза, му направихме къщичка. Където и да мръдна, с мене е - върви по тротоара редом до мене - едър, отговорен, респектиращ, чака ме, когато вляза някъде, после ме съпровожда обратно. Миналия ден поиска да влезе в Кауфланд -- охраната едва го спря:))) Наше куче си е - но не иска да живее в дом. Много обича да се вози в колата и то - на предната седалка. Чистокръвен черен лабрадор. Не знам какво се е случило със стопаните му, защо е на улицата. Но не е бездомен - обичаме го, а и той много ни се радва.
Да ви е жива и здрава малката сладка топчица, да порасне умна и добра /за красива какво да говорим - отсега се вижда каква красавица ще стане/. И да се сватим:)))
Поздрави, Скарлет! Весела пролет!
цитирай
10. ckarlet - 9. Donchevav - Страхотно мъниче! Наистина е много ...
24.03.2021 10:07
donchevav написа:
Страхотно мъниче! Наистина е много сладка - и малко тъжна, но ще свикне, лабрадорите бързо се привързват.
И ние сме имали различни породи кучета - все едри, все респектиращи - и много добри. Но лабрадор нямахме. До преди година. Една вечер под прозореца ни, гледащ към улицата, открихме един възрастен черен пес, тъжен и прогизнал от есенния дъжд. Нахранихме го и го прибрахме в двора на сухо. Пренощува спокойно, даже се сприятели с черната ни питбулка и това набързо го примири с другите кучета. Но през деня избяга. Вечерта отново застана под прозореца. Оттогава не е мръднал оттам - там го храним, там, под перваза, му направихме къщичка. Където и да мръдна, с мене е - върви по тротоара редом до мене - едър, отговорен, респектиращ, чака ме, когато вляза някъде, после ме съпровожда обратно. Миналия ден поиска да влезе в Кауфланд -- охраната едва го спря:))) Наше куче си е - но не иска да живее в дом. Много обича да се вози в колата и то - на предната седалка. Чистокръвен черен лабрадор. Не знам какво се е случило със стопаните му, защо е на улицата. Но не е бездомен - обичаме го, а и той много ни се радва.
Да ви е жива и здрава малката сладка топчица, да порасне умна и добра /за красива какво да говорим - отсега се вижда каква красавица ще стане/. И да се сватим:)))
Поздрави, Скарлет! Весела пролет!


За съжаление заради тази пандемия много хора си изхвърлиха домашните любимци. Дали защото ги е страх да не приемат някакви зарази или от финансова гледна точка, но подобни истории непрекъснато чета или ми разказват. Нашата сладурка е взета от Несебър. Чистокръвна порода и добре гледана. Тя е на 50 дни. Още от сега като й кажем да седни и тя сяда. Децата искат да я дадем на училище, но това ще стане като поотрасне малко. Тя възприема много бързо и може и от нас да се научи... Много благодаря за интересния коментар, Donchevav! Хубав ден желая!
цитирай
11. mileidi46 - :))))
24.03.2021 15:52
Красотичка...:)
И нашият беше такъв,но сега като ми скача да ми се радва...ме събаря!!! Щом се затича към мен...търся стена ,за да се облегна!!Вече е 50 кг...:))))
цитирай
12. ckarlet - 11. Мileidi46 - :))))
24.03.2021 21:38
mileidi46 написа:
Красотичка...:)
И нашият беше такъв,но сега като ми скача да ми се радва...ме събаря!!! Щом се затича към мен...търся стена ,за да се облегна!!Вече е 50 кг...:))))


Да, голямото ни куче трудно можем да го разхождаме спокойно. Той направо ни мятка:) Навярно и това ще стане голямо и силно като него, но имаме къщи и се надявам там да им даваме свобода, за да може при разходка да бъдат по-спокойни. Благодаря ти, Мileidi46, че се отби!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031