Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.10.2016 18:37 - Приказка за дебелата златна рибка
Автор: troia Категория: Тя и той   
Прочетен: 4073 Коментари: 24 Гласове:
23


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image



Имало едно време една златна рибка. Била толкова лъскава и различна, че другите рибки в реката я отбягвали.  Тя скучаела и често запълвала свободното си време с хапване. Неусетно натрупала килограми и се превърнала в дебела златна рибка. Сега дори и рибар не можел да я хване, защото щяла да счупи въдицата му. Обречена на самота рибката мечтаела за прекрасен и вълнуващ живот в огромен замък.

Веднъж край реката се заиграло малко момиченце. То било палаво като повечето деца и много любопитно. Игривите му очички веднага забелязали дебелата, златна рибка. Тя била трудноподвижна и детето с лекота я хванало.

-         Ти нали си вълшебна? Искам да ми изпълниш желанията. – започнало наперено то.

-         Внимавай какво ще си поискаш. – опитала се да го посъветва рибката.

-         И ти си като майка ми. Ще правиш каквото ти кажа. – троснало й се детето.

-          Първо искам да порасна голяма. Омръзна ми да съм малка.

-         После искам да срещна моя принц и да стана принцеса.

-         Искам да живея в голям дворец като в приказките и да имам много рокли.

-         Ама, че желания! Какво капризно дете.  – помислила си златната рибка, но започнала да ги изпълнява.

До реката се източила прелестна девойка с буйни черни коси и сини очи.

image


Златната рибка се превърнала в строен принц със златисти коси и доспехи, а в далечината се виждали кулите на висок замък. Стаите му били пълни с безброй рокли. Заподскачала от радост девойката. Не можела да повярва на чудесата около нея.

И заживяло младото семейство в двореца.

image


Всеки ден принцесата се кипрела пред огледалото. Обличала и събличала скъпите си тоалети. Слугините й се възхищавали и лицемерно хвалели. Била толкова влюбена в себе си, че забравила своят съпруг. Той не й липсвал особено. Мислела го за скучен и досаден.

Принцът бил нещастен. Все по-често се застоявал на масата. Обичал да си похапва вкусни, тлъсти и пикантни ястия. След време се превърнал в скучаещ, дебел принц със златиста коса.

 В този момент се чул плътен женски вик:

-         Ани, бързо излизай от там. Не гази в студената вода.

-         Мамо, видях златна рибка, но е дебела.

-         Глупости. Бързо ела при мен. Не си фантазирай.

-         Но, мамооо ...  – извикало умоляващо момичето. После омърлушено излязло от реката.

Добре, че станало така. Дебелата, златна рибка едва успяла да избяга и да се скрие.

-         Голям  късмет!  Отървах се. – помислила си запъхтяна. Имала чувството, че ще припадне от умора.

 - И какъв сън имах само..  Ами тук съм била щастлива?! Никога не искам да бъда принц.

 

 




Гласувай:
23


Вълнообразно


Следващ постинг

1. anin - Ах, хитрушо такава!
29.10.2016 19:17
И все пак изпълни желанието ми, пардон заявката ;)))
цитирай
2. troia - Ани,
29.10.2016 19:24
anin написа:
И все пак изпълни желанието ми, пардон заявката ;)))



ти си виновна!:)
Нали искаше нещо за "Лека нощ".
цитирай
3. krassko - Такаа и аз бях дебел. :)
29.10.2016 20:57
И сега какво, ще приспиваме Ани. :) Тя си има балсам за любовни рани и голямо сърце щом може да обича един, но може да обича и друг...но не иска друг... А нали написах че не става въпрос за обичане, а за най обикновено "награбване"...

По добре да се върнем на стиховете. Погледни пак стихотворението,
защото има отговор:"Не чакай да ти се усмихна пак"
Да видиш как ме подредиха :)
цитирай
4. donchevav - Приказката много ми хареса - знаеш ...
29.10.2016 21:20
Приказката много ми хареса - знаеш колко обичам начина, по който разказваш:)))! Макар че това не е моята приказка - дебелите и доволни от живота си златни рибки не са ми по вкуса, освен в тигана - може би...
Извинявай за това преобръщане на веднъж обърнатия от тебе сюжет -опит за отговор на твоето намигане е:)))
Поздрави, скъпа Кате!
цитирай
5. troia - Ами
29.10.2016 22:07
krassko написа:
И сега какво, ще приспиваме Ани. :) Тя си има балсам за любовни рани и голямо сърце щом може да обича един, но може да обича и друг...но не иска друг... А нали написах че не става въпрос за обичане, а за най обикновено "награбване"...

По добре да се върнем на стиховете. Погледни пак стихотворението,
защото има отговор:"Не чакай да ти се усмихна пак"
Да видиш как ме подредиха :)


понякога ми идват идеи за "лека нощ", а щом е за Анито с удоволствие. Ако те помоли и теб ще видим как ще й откажеш.:)
Ще те навестя, щом ме каниш.:)
цитирай
6. troia - Вени,
29.10.2016 22:14
donchevav написа:
Приказката много ми хареса - знаеш колко обичам начина, по който разказваш:)))! Макар че това не е моята приказка - дебелите и доволни от живота си златни рибки не са ми по вкуса, освен в тигана - може би...
Извинявай за това преобръщане на веднъж обърнатия от тебе сюжет -опит за отговор на твоето намигане е:)))
Поздрави, скъпа Кате!


пак сме на едно мнение. И аз обичам дебела печена рибка с лимонче.
Наистина обърнах приказката, но така ми хрумна.
Благодаря ти. Винаги си много мила към мен.
Хубава вечер!
цитирай
7. vesever - Кате, много свежа приказка! У...
30.10.2016 09:35
Кате, много свежа приказка!
Умееш да разказваш и това си е.
Дали ще има продължение, примерно...край рибката да се появи красив рибок, тя да се влюби и да не е самотна вече...че и да отслабне..))
Май не съм добра в сюжетите като теб, но рекох да се пробвам.
цитирай
8. viva1122 - troia...
30.10.2016 12:01
Много хубава приказка с една симпатична рибка. Нека си остане такава каквато е!
Поздравления от мен и хубав ден! :))
цитирай
9. troia - Здравей, Веси!
30.10.2016 12:51
vesever написа:
Кате, много свежа приказка!
Умееш да разказваш и това си е.
Дали ще има продължение, примерно...край рибката да се появи красив рибок, тя да се влюби и да не е самотна вече...че и да отслабне..))
Май не съм добра в сюжетите като теб, но рекох да се пробвам.


Приказката ми е почти детска. Харесвам си рибката и мисля да не правя продължение. Твоето предложение е логично и става за епилог в две-три изречения. Добра си в сюжетите.:)
Благодаря ти.
Приятен почивен ден!
цитирай
10. troia - Благодаря ти, Виве!
30.10.2016 12:53
viva1122 написа:
Много хубава приказка с една симпатична рибка. Нека си остане такава каквато е!
Поздравления от мен и хубав ден! :))


И аз мисля като теб. Дано моята рибка живее дълго и щастливо и да не завърши живота си в някой тиган.:)
Приятен ден и на теб!
цитирай
11. krassko - Рибката прилича на мен когато бях дебел, но и дебел си намерих млада и красива Муза :)
30.10.2016 13:31
А замъка е прекрасен. Стълбите стигат до водата.
Какво по хубаво от това - слизаш и цопваш във водата...
А като излезеш от водата можеш да напишеш приказка докато съхнеш на слънце.
цитирай
12. troia - Значи ти
30.10.2016 17:40
krassko написа:
А замъка е прекрасен. Стълбите стигат до водата.
Какво по хубаво от това - слизаш и цопваш във водата...
А като излезеш от водата можеш да напишеш приказка докато съхнеш на слънце.


върви в любовния живот.:)
Добре, че намерих този замък, че да разкраси приказката ми. Какви романтични стихове могат да се напишат в него?!
цитирай
13. valben - Още една симпатично хубава приказка!
30.10.2016 19:11
Още като прочетох заглавието усетих, че ще е нещо харесвано от мен. Дебела златна рибка. Супер! Не някаква обикновена мършава златна рибка, залавяна от старчоци, а дебела странно блестяща риба, попаднала в ръцете на мечтаещо момиченце. Още веднъж - хареса ми! Поздравявам те!
цитирай
14. troia - Благодаря ти, Вал!
30.10.2016 22:46
Опитах се приказката ми да звучи весело и закачливо. Трудно се пишат забавни приказки, защото винаги има риск да звучат несериозно.
Всеки мечтае за нещо по-добро, а всъщност може да не е толкова зле.:)
Хубава вечер!
цитирай
15. anin - Катюш,
31.10.2016 10:20
Можеш да направиш поредица:
"Приказките на дебелата златна рибка"...
цитирай
16. vesever - Наистина си е съвсем завършена р...
31.10.2016 11:52
Наистина си е съвсем завършена рибката ти, Кате :)
Аз пък защо предният път не обърнах внимание на замъка, само рибката ми беше в главата.
Мечтая си и аз да живея на самия бряг на реката. В един по-малък и скромен замък, с малка градинка.
Сега съм на 10-ина мин. от реката, не че се оплаквам...
Има едно прекрасно място долу до брега, харесала съм си го, мечтата ми е за малка къщичка и 2 шезлонга на брега и сутрин там да си пием кафето с Любимия.
А голямата къща я завършвам за децата, и така, всички доволни - ето и моята "приказка" :))
Прегръдки слънчеви от мен, в този ведър, чуден ден!
цитирай
17. troia - Eдва ли
31.10.2016 12:52
anin написа:
Можеш да направиш поредица:
"Приказките на дебелата златна рибка"...


ще го направя. Измислих я импулсивно и за половин час я написах. Вече не ми е тръпка. Виж, ако беше пираня щях да си помисля.:)) Шегувам се.
цитирай
18. troia - Веси,
31.10.2016 13:00
vesever написа:
Наистина си е съвсем завършена рибката ти, Кате :)
Аз пък защо предният път не обърнах внимание на замъка, само рибката ми беше в главата.
Мечтая си и аз да живея на самия бряг на реката. В един по-малък и скромен замък, с малка градинка.
Сега съм на 10-ина мин. от реката, не че се оплаквам...
Има едно прекрасно място долу до брега, харесала съм си го, мечтата ми е за малка къщичка и 2 шезлонга на брега и сутрин там да си пием кафето с Любимия.
А голямата къща я завършвам за децата, и така, всички доволни - ето и моята "приказка" :))
Прегръдки слънчеви от мен, в този ведър, чуден ден!


ти си мечтателка като момиченцето от приказката ми /без роклите :)
Може би е хубаво да имаш мечти. Аз си нямам.
Ето ти почти написа своята приказка. Ако й придадеш приказен вид напр.ти си кралицата, а твоите деца прицове и принцеси и някой дракон за емоция, цар за романтика и се получила.:)
Хубав ден и много усмивки!
цитирай
19. vesever - :)) Бих могла да опитам да я създам в ...
01.11.2016 20:42
:)) Бих могла да опитам да я създам в приказен вид, макар че много рядко съм писала така.
Вълнуващо е, определено!
цитирай
20. troia - Пробвай.:)
02.11.2016 08:50
vesever написа:
:)) Бих могла да опитам да я създам в приказен вид, макар че много рядко съм писала така.
Вълнуващо е, определено!

цитирай
21. kiamzena - Щом златните рибки надебеляват :)
06.11.2016 11:52
всичко е чудесно :). Направо ме изненадваш. Не бях надзъртал известно време и хоп цели две приказки. Много хубав и неочакван край, а и поучителен. Също така много подходящ за лека нощ. Все пак мойто си легло е най-меко, удобно и приятно. :)
цитирай
22. troia - Хвалиш ме,
06.11.2016 14:15
kiamzena написа:
всичко е чудесно :). Направо ме изненадваш. Не бях надзъртал известно време и хоп цели две приказки. Много хубав и неочакван край, а и поучителен. Също така много подходящ за лека нощ. Все пак мойто си легло е най-меко, удобно и приятно. :)


но ти си много по-продуктивен от мен. Пишеш романи.
Тази приказка е в резултат на едно хрумване, стана забавна и май е подходяща и за малки деца.
И моето легло е удобно и може би затова на него вечер пиша приказки за сладки сънища.:)
цитирай
23. kiamzena - Ами заслужаваш, явно е затова :)
07.11.2016 22:10
чакам още, ама с хубав край щом е приказка и разбира се поука. Наистина се замислих като я прочетох какво му е на моето блатце, че все гледам в чуждото. Всичко си има и водна лилия, мушици пърхат, щъркела не се вяства често :))))
цитирай
24. troia - Според
07.11.2016 22:59
kiamzena написа:
чакам още, ама с хубав край щом е приказка и разбира се поука. Наистина се замислих като я прочетох какво му е на моето блатце, че все гледам в чуждото. Всичко си има и водна лилия, мушици пърхат, щъркела не се вяства често :))))


мен тази неудовлетвореност се дължи на мечтите. Те ни карат да се стремим към нещо по-различно, по-добро и ни карат да се мръщим на наличното. Не случайно е посланието: Внимавай какво си пожелаваш.:)
Може и ти да напишеш поучителна приказка.
Благодаря ти. Усмивки.:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: troia
Категория: Тя и той
Прочетен: 1019322
Постинги: 753
Коментари: 8671
Гласове: 27818
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930