Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.10.2020 09:19 - СКУТЕР ДОКУМЕНТИ ЗА ПРЕД  Л К К...на 84 години съм... 
Автор: voev Категория: Новини   
Прочетен: 853 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 18.10.2020 09:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
            СКУТЕР ДОКУМЕНТИ ЗА ПРЕД  Л К К...на 84 години съм... 

В електронната си поща получавам най-различни въпроси относно Правата на хората и на какво имат право. Вчера 17 10 2020  ми бе зададен въпрос  от възрастен 84 годишен мъж относно получаване на целева помощ от Агенция за социално подпомагане(АСП) за безплатно получаване на скутер-вид акумулаторна количка. 
Считайки че моя отговор може да представлява интерес и за други хора аз го публикувах в моята специална страница Помощни средства, въпроси и отговори.

Част от зададения въпрос:

"...
Страданието ми е в влявото коляно от 2009 год. и сега изразено с непосилна болка при ходене, стоене прав и слизане и качване по стълбите /живеем на третия етаж/ и другия проблем е глезена на десния крак, който е чупен на млади години и сега е толкова деформиран, че кокалчето вече ще опре в земята. За сега не усещам болката само в съня си.. ..реших да опитам дали мога да кандидатствам за скутер от 3019 лв., който напълно ще ме облекчи при ходенето до магазин и до аптеката. Това мое желание се породи от факта, че имам съсед от близкия блок, който е по добре здравословно от мен, но бе освидетелстван и ползва такъв скутер..."



Повода да ми пише възрастния човек е че е прочел публикацията ми 
Права на инвалиди, възрастни хора, хора с увреждания, болни На какво имаме право ако сме възрастни хора, инвалиди с експертно решение ТЕЛК, хора с увреждания или болни хора

Как може да получим безплатно от държавата без да сме инвалиди инвалидна количка, стол за тоалет и баня, дюшек за болни на легло или проходилка за придвижване или…? А ако сме инвалиди на какво още имаме право освен написаното в ТЕЛК?

https://voevmedical.com/имаме-право-на

image
   


 
За акумулаторна количка(скутер със специална конструкция волан) трябва да отговаряте на следните условия:...
Ако темата Ви интересува вижте пълния текст на въпроса и отговаора на 

https://voevmedical.com/права-проблеми/помощни-средства-въпроси-и-отговори  

image



Публикация на Георги Воев, рег 099/2008 в МТСП-Агенция за хората с увреждания

image


image



















Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: voev
Категория: Други
Прочетен: 46238
Постинги: 22
Коментари: 1
Гласове: 20
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031